«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

29 Δεκ 2006

Ίδρυμα "Ροναλντίνιο" στη Βραζιλία

Ο Ροναλντίνιο εγκαινίασε στο Πόρτο Αλέγκρε της Βραζιλίας ένα ίδρυμα για άπορα παιδιά που φέρει το όνομά του. Το ίδρυμα σχεδιάστηκε για τη σίτιση μέχρι 3.500 παιδιών, έχει τη δυνατότητα για αθλητικές δραστηριότητες, μάθημα σε Η.Υ., θέατρο, μουσική και ξένες γλώσσες. «Αυτή είναι η πιο συγκινητική στιγμή της ζωής μου, πάντα ονειρευόμουν κάτι σαν κι αυτό. Είναι το καλύτερο γκολ που έχω σημειώσει ποτέ, είναι μια αξέχαστη ημέρα», δήλωσε ο Βραζιλιάνος σούπερ σταρ.

Mithymnaios

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!