«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

16 Ιαν 2012

«Ελλάδα… είμαι σε δύσκολη θέση!»

Αυτός είναι ο τίτλος του εκπληκτικού ντοκιμαντέρ του σκηνοθέτη  Σεραφείμ Ντούσια, φοιτητή του National Film and Television School της Αγγλίας. 
Θέμα του δεν είναι η… οικονομική κρίση που αντιμετωπίζει η Ελλάδα ή οποιαδήποτε άλλη χώρα του κόσμου. Θέμα του, σύμφωνα με τον σκηνοθέτη και την ομάδα παραγωγής, είναι οι νέοι και η φωνή τους που δεν ακούγεται!
Το «Ελλάδα… είμαι σε δύσκολη θέση» δεν έγινε για  να βγάλει κάποιος χρήματα. Τη χρηματοδότησή του την στήριξαν οι νέοι του διαδικτύου μέσω δωρεών.

* Στο ντοκιμαντέρ μιλούν μεταξύ άλλων ο Λάκης Λαζόπουλος, ο Nigel Farage (ευρωβουλευτής της Αγγλίας), η Λιάνα Κανέλλη, η Σία Κοσιώνη, ο Παύλος Χαϊκάλης, ο Θάνος Μικρούτσικος και η Κάτια Δανδουλάκη.

Ακολουθούν 2 μικρά βιντεάκια που μπορείτε να δείτε.



Μηθυμναίος