«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

10 Φεβ 2012

Όταν ο «κόκκινος» Ντάνι «συνομιλεί» με τον Σωκράτη

Ο Κον-Μπεντίτ, ο γνωστός σαν ο «κόκκινος Ντάνι» ανακηρύχθηκε επίτιμος διδάκτωρ της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Ο χαρισματικός ευρωβουλευτής περνώντας δίπλα από το άγαλμα του Σωκράτη, έξω από το Πανεπιστήμιο, άκουσε ένα «ψιτ» που βγήκε από τον μεγάλο μας σοφό, κι έτσι άρχισε ένας «διάλογος» μεταξύ τους.


ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Σήμερα
Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Διαβάστε το ΕΔΩ 
Πράγματι αξίζει τον κόπο.
Μηθυμναίος

4 σχόλια:

  1. Το άρθρο λέει πολλές αλήθειες,

    Η κοινή λογική λέει ότι εφόσον κόπτοντε τόσο οι βουλευτές μας για να σώσουν την Ελλάδα ας δωρίσουν τα 3 τέταρτα του μισθού τους στο κράτος, ας φορολογήσουν τους παπάδες, ας κάνουν κάτι τέλος πάντων οι μεγάλοι τσιφλικάδες όχι για πολύ για 5-8 χρόνια μέχρι να ορθοποδήσει το κράτος όμως ΤΙΠΟΤΑ
    Τα δικά μου δικά μου και τα δικάσου δικάμαου. εντυπωσιάστηκα από τη φράση (Γιατί αφήνετε αφορολόγητο τον κλήρο;

    Λες να άρχισε να ξυπνά ο λαός;

    χαιρετώ

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχα την τύχη να δω απ ευθείας το βίντεο με την βράβευση του και χάρηκα πάρα πολύ!
    Χαίρομαι και τώρα που το ανέδειξες!
    Καληνύχτα Στράτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ pylaros,

    Εμ’ βέβαια, με τον Σωκράτη συνομιλούσε ο άνθρωπος, Γαβρίλη μου.
    Οι βουλευτές δεν κόπτονται για να σώσουν τη χώρα, το τομάρι τους θέλουν να σώσουν…
    Όσο για τον κλήρο, άστο, μεγάλο κεφάλαιο…
    Και οι άλλοι δεν είναι όπως παλιά που όλο και εμφανίζονταν και κάποιοι ευεργέτες. Τώρα…
    Ο λαός αρχίζει να ξυπνά αλλά τα βήματά του μετά είναι λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ magda,

    Μάγδα, βλέπεις πως οι παραβολές, ανέκαθεν ήταν τα καλύτερα παραδείγματα.

    Καληνύχτα εσύ. Καλημέρα εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ωραίες που ’ναι οι αγκαλιές κι ας ζωγραφίζονται μόνο με λόγια...
Σας ευχαριστώ!