«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

25 Μαΐ 2014

Τα τρενάκια της Μήθυμνας


Έκπληξη μου προκάλεσαν στην πρόσφατη επίσκεψή μου στη Μήθυμνα τα δύο τρενάκια που κυκλοφορούν, εδώ και λίγο καιρό, στο χωριό μεταφέροντας τουρίστες. Το ταξίδι ξενάγησης έχει κυκλική διαδρομή διάρκειας περίπου 80 λεπτών και σ’ αυτήν περιλαμβάνει την Άναξο, Πέτρα, Κάστρο και λιμάνι Μήθυμνας. Απ’ ό,τι διαβάζω, δε, στο μικρό φυλλάδιο της εταιρείας Village Train υπάρχουν 7 συγκεκριμένες στάσεις αρχαιολογικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος και ο μέσος όρος της χρονικής διάρκειας μεταξύ των στάσεων είναι 5 έως 10 λεπτά περίπου. 

Κρατάω μια επιφύλαξη κατά πόσο στους μήνες αιχμής της τουριστικής περιόδου θα διευκολύνει την κυκλοφορία άλλων οχημάτων. Συνωστισμός, τουλάχιστον από την είσοδο του χωριού μέχρι το λιμάνι, σίγουρα θα υπάρχει αφού τα αυτοκίνητα παρκάρουν κι απ’ τις δυο πλευρές του δρόμου. Ο χρόνος θα δείξει τι μέλει γενέσθαι.