«Είμαι πάρα πολλά για να μην είμαι τίποτα και πολύ λίγος για να είμαι κάτι»… * * * * * «Ψάχνω να βρω λέξεις… που να "αγγίζουν" κι αγγίγματα που να μιλούν»…

8 Ιαν 2017

Συγκριτικές εικόνες (Χειμώνας-Καλοκαίρι)


Ξημερώματα του  Άη Γιαννιού χιόνισε και στο Μόλυβο.
Από τις πρώτες πρωινές ώρες το διαδίκτυο πλημμύρισε με υπέροχες φωτογραφίες
από εικόνες του χωριού μου ντυμένο στα λευκά.


Από εκεί «αλίευσα» πολλές, κι άλλες τόσες μου έστειλαν οι φίλοι μου .
Η μια καλύτερη από την άλλη…
Κι ήταν, πράγματι, σα να ’μουν εκεί.
Τώρα έχω ένα πλήρες αρχείο από αυτές τις σπάνιες στιγμές.
Άλλωστε δεν το στρώνει και συχνά στο νησί. Τούτη τη φορά, όμως έγινε…
Άξιζε, λοιπόν να υπάρχουν…
Εγώ, μη έχοντας κάτι άλλο να προσθέσω, σκέφτηκα να αναρτήσω
«Συγκριτικές Εικόνες» με την παραλλαγή «Χειμώνας-Καλοκαίρι».
Το ίδιο σημείο στις δυο φάσεις…







Διευκρίνιση: Οι φωτογραφίες με τα χιόνια είναι απ’ αυτές που λέγαμε, οι άλλες του καλοκαιριού είναι δικές μου.